20 Aralık 2013 Cuma

Öğretmen Şiirleri

24 Kasım- Enver ÜSTE
Ağıt 1- Cemal YAŞAR
Atatürk ve Öğretmenim-Özkan GöNLüM
Az Öğretmenim-Sabit ÜNCE
Bağımsızlık Öğretmeni-Ceyhun Atuf KANSU
Ben Anlatayım mı Öğretmenim?- MAVİYILDIZ
Ben bir Öğretmenim-Ahmet YÜCEL
Ben bir Öğretmenim-Derya AKGÜN
Ben bir Öğretmenim-Durmuş Ali ÖZBEK
Ben bir Öğretmenim-Ercan KURBAN
Ben dağ başlarında- Celil IŞIK
Ben Öğretmenim-Adem AKYOL
Ben Öğretmenim Çocuklar-Mehmet KOÇ
Beni de Götür Aydınlığına-Nuri PEKÖZ
Bir Alem ..-Rıfat ARAZ
Bir ilkbahar Şiirine Başlangıç-M. Cevdet ANDAY
Bir Öğretmenden-Fatma AYDEMİR
Biricik Öğretmenim-Hakkı ÇEBİ
Can Öğretmenim-Hacı ÖZTÜRK
Canım Öğretmenim-Büşra Dilara KARACA
Çocuğa Gülmek Yaraiır-Derya AKGÜN
Dünyanın Bütün Çiçekleri-Ceyhun Atuf KANSU
Hep Sana Olur Yönelmeler-Arif EREN
Kardelenler Kara İnat Büyür-Derya AKGÜN
Köy Öğretmeni-Göktürk Mehmet UYTUN
Köy Öğretmenleri-Cahit KÜLEBİ
Neden Böyle Öğretmenim?-Meral DEMİR
Onlar-Refik
Öğrencilerime-Süleyman ÖZBEK
Öğretmen-Cemal Oğuz ÖCAL
Öğretmen-Fazıl Hüsnü DAĞLARCA
Öğretmen-Murat ÇOBANOĞLU
Öğretmen Marşı- İsmail Hikmet ERTAYLAN
Öğretmen ne Düşünür-Ozan ERBABİ
Öğretmen olmak istiyorum-M. Nejat SEFERCİOĞLU
Öğretmene mektup-Kerim YILMAZER
Öğretmenim-Abdülkadir GÜLER
Öğretmenim-Ahmet Selçuk İLKAN
Öğretmenim- Ali TUNÖKOL
Öğretmenim- Aşık Mahzuni ŞERİF
Öğretmenim- Ayşe BÜLBÜL
Öğretmenim- Emin ZEYBEK
Öğretmenim- Hatice KÜLTÜR
Öğretmenim- Hilmi EREN
Öğretmenim- Hüseyin KULAKSIZ
Öğretmenim- Kamil BOYRAZ
Öğretmenim- Mahmut ŞAKAR
Öğretmenim- N. İrfan TANRIKULU
Öğretmenim- Nazile DEMİR
Öğretmenim- Rabia GÜNDOĞDU
Öğretmenim- Ragıp SARI
Öğretmenim- Sırrı ÇINAR
Öğretmenim- Süleyman APAYDIN
Öğretmenim- Üzeyir ÇAYCI
Öğretmenim Ben- Fatih TAN
Öğretmenim Ben- Kasım KAPLAN
Öğretmenim Kalbimdesin- Cemal GÖREN
Öğretmenimi Seviyorum- Özge GÜNGÖR
Öğretmenimize- Büşra Dilara KARACA
Öğretmenin Andı- Mehmet AYDIN
Öğretmenin Düşü- Can YÜCEL
Öğretmenin Mektubu- Günay TULUN
Öğretmenler Günü- Muhittin YEGİL
Öğretmenler Günü İçin- Hasan TURAN
Öğretmenlerim- Mahmut ÖZDEMİR
Sen Öğretmensin- İhsan UĞRAŞ
Seninle her mevsim bahar ...- Yılmaz İMANLIK
Sevgili Öğretmenim- Ali Osman ATAK
Sevgili Öğretmenime- Bülent SÖNMEZ
Son Ders- Rıza ASLAN
Şehit Öğretmen Notları- Durmuş Ali ÖZBEK
Türk Öğretmenleri' ne- Mithat Cemal KUNTAY
Vatan bizim Öğretmenim- Özgür ALKAÇ
Yansıma- Seher KARAEFE
Yirmi Dördüncü Gün- Günay TULUN
Zor iş- Gülçin KARACA

Hiç yorum yok: